۶ پاسخ

عه لباسشو از سیسمونی مسعود خریدی منم خریدم همینو😍

سلام خوبی عزیزم من توی روبیکا کانال لباس بچه گانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی دارم دوست داشتی آیدی بدم عضو شو پشیمون نمیشی 🥹

پسر من اسیاباش هم دراومده خداروشکر
الان بالا شش تا
پایینم شش تا
نیشای بالاهم سفید شده انشالله زود دربیاداونام بچه راحت شه😑

دختر منم نیش زده لثش باد کرده🥲

دختر من همسن دخترته چهارتا بالا داره دوتا پایین ودیگه درنیورد😂

پسر من ۱سال و ۱ماهشه ۳تا و نصفی داره دندون

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم مامان پرنسسم ۱ سالگی
مامان 🩵شروین🩵 مامان 🩵شروین🩵 ۲ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان روجا،فرحان🩷🤍 مامان روجا،فرحان🩷🤍 ۱ سالگی