عناب تو اب جوش بخیسون عنابت زیاد باشه بعد ک دم کشید خنک شد بخور
دو سه روز بخور کلاه هم سر بچه نزار اگه مو داره لباسشم فقط ی استین کوتاه و ی شلوار پاش کن تا مدام مدفوع و ادرار کنه چون احساس میکنم تو مای بی بی نمیتونه درست دستشوی کنه
بیلی استاب یا بیلی ناستر
شیر خشت خیلی خوبه من سر پسرم دادم مادر بزرگمم دور از چشم من ترنجبین فککنم اگ اشتباع نکنم میداد زردیش خیلی بالا بود دفع شد 🤣🤣ینی یادم میوفته نمیدونم چیکار کنم از دستش فقط خندم میگیره 🤦♀️
بری در داروخانه قطره زردی بهت میده شیرخشت هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.