بخام سزارین بشم چندم میشه؟تومرداد یاشهریور؟

۵ پاسخ

منم مثل شمام احتمالا یا میشه روزای اخر مرداد یا اول شهریور بستگی داره دکترت کی نوبت بده بهت

فکر کنم اخر مرداد یا اول شهریور بشه

۱۰ تا ۱۴ روز زودتر از تایمی که براتون طبیعی زدن، تو گهواره هم زده

۱۰ روز زودتر از تایمی که گهواره زده حساب کن

تاریخ زایمان طبیعی کی زده براتون؟

سوال های مرتبط