درست کن سخت نگیر
نه فرقی نداره من باهر عدس درست میکنم
نه من درست می کنم یه یک ساعتی که پخت موقعی که می خوام پیازداغش رو بزنم عدس ها رو با گوشتکوب می کوبم لعاب میده وتوپیازداغش همآرد می زنم عالی میشه
😂😂چ باحال من تا الان نمیدونستم عدس پلو و اش فرق داره
فرق نداره
نه نمیشه پوستش جدا میشه و اصلا لعاب نمیندازه
عدس ریز بگیر برای عدسی
مگه عدس آشی و پلویی فرق دارن باهم؟
نه فرقی نمیکنه درست کن
میشه عزبزم
به نظرم آره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.