۳۴ پاسخ

🥲🥲🥲🥲🥲

تصویر

پرو لباسم😍

تصویر

اینم من🫠

تصویر

یادش بخیر سال ۴۰۲ بود البته دادم براش استین دوختن

تصویر

من نمیدونم چرا عکسام نیستن همین ی دونه رو پیدا کردم

تصویر

همتون خیلی نازین لباساتونم قشنگه😍
من عروسی نگرفتم اما فکر کنم حسو حالش خیییلی خوبه😍

اینم برای حنابندونم بود

تصویر

حنابندونم😍

تصویر

بعلههههه🥲

تصویر

خیلی قشنگ بودی
به ندرت می بینم عروسی آنقدر همه چیزش اوکی باشه هم شینیون هم میکاپ هم لباس

اره عکس گرفتم یادش بخیر😍😍اما تو این گوشیم ندارمش

۱۴۰۴/۶/۱۲
تو آتلیه گرفتن
پرو نزاشتم همسرم ببینه گوشیمم مونده بود دستش

تصویر

خیلی خوب بود 🥹من اصن از پرو کردن لباس عروس خسته نمیشدم

تصویر

خیلللللللی خوشگل شدی دختر هم حنا هم عروسی.هزارماشالله همه چیزیت باسلیقه و عالی درجه یک

وای یعنی عاشق لباس وکفش وتاج وناخونام بودم آرایش هم بد نبود آرایشگر خودم دقیقه نود تصادف کرد مجبوری جای دیه رفتم ولی خوب بود روز قشنگی بود برام عروسیم 🥹یادش بخیر

تصویر

لباس من این بود لباسی ک خودم دوسش داشتم دلبری عروسکی بود سنگ دوزی پولمون نرسید گرون گفتن تهران کرایشو دیگ اینو ورداشتم

تصویر

لباس منن🥲

تصویر

خوشبحالتون لباس عروس تن کردید من هم عقدکردم زنداییم وخاله شوهرم وپدربزرگم فوت کردن مثلا ۲توماه ۳نفرفوت کردن دیگه مراسم نگرفتیم توعقد حامله شدم ۴ماهه بارداربودم پدرشوهرم فوت کرد دیگه سرسال پدرشوهرم خونه اجاره کردیم الان عروسی جایی میرم حالم بدمیشه

اینجا آتلیه بودم دیگه🫠😂
نمیدونم چرا کج شده عکس

تصویر

چقدر لباسات قشنگ بودن

چه جالب شمارو میزاشتن عکس بگیرین ؟؟مارو که نمیزاشتن بگیریم بخاطر کپی از طرح و این حرفا...

منم دارم ولی تو گوشیم نیس
واقعا یادش بخیرررر

اینمممم من یادش بخیر🥲❤

تصویر

مال من مزونی نذاشت عکس بگیرم ولی همسرم یدونه یواشکی گرفته ک اونم تاره🙁🙁🙁😾

چه زیبا

خیلی قشنگ شده بود عزیزم😍😍😍

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

خیلی قشنگ شده بودی عزیزم😍😍

نه متاسفانه عروسی نگرفتم 🥲

گلیییی از رنگ موهای حنابندونت عکس نداری

من از رنگ کردن موهام دارم. سه روز قبل حنابندون و عروسی🥹انقد استرس داشتم.مثل برق و باد گذشت. فروردین سال ۱۴۰۳

تصویر

ازدواج اولم لباس پوشیدم خیلی هم دوستش داشتم ، ولی اینو فقط عقد کردیم یه لباس مجلسی گلبهی پوشیدم

اره فیلم و عکساشو دارم چه دوران لذت بخشیه

ن نذاشت عکس بگیرم

سوال های مرتبط