من برا پسرم خریدم خیلی قشنگه
برای بچه 3 ماه هم میشه استفاده کرد؟
الان دیگه خیلی گرمه خوشگله ولی اذیت میکنه لباسای خنک و تابستونی بگیر بجاش
من دخترم.زمستون گرفتم براش خیلی خوبن ولی دیگه باید بریم سمت لباسای خنک اینا دیگه گرما
من سغیدشو برا دختر خریدم خوبه خیلی استفاده کردم
عزیزم اگه بندرعباس زندگی میکنی به نظرم نگیر هوا گرم شده
قشنگه عزیزماما دیگالانگرمه همین مدل شلوارکشو بگیر
عزیزم سایت داره میشه ب منم بگید دنبال همچین شلواری ام ولی پیدا نمیکنم
عزیزم کشش اذیتشون میکنه
من برای پسرم خریدم دیگه تجربه شد ب ای دخترم نخرم
خیلیی قشنگههه
قشنگن عزیزم
خیلی نازه😍😍😍😍
چنده قیمتش؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.