من شنیدم خوب نیست اقوام رفته بودن
من اونجا بودم تیر ماه سزارین بودم همه چی خوب بود ولی چون جنگ بود مراقبت بعد از زایمان سخت شد ودچار سکته مغزی وتشنج شدم بخاطر آمبولی مغزی اینا چون استرس زیاد بود اون موقعه آمپول ضد لختگی باید می دادن که به من ندادن دو ماه بچه ازم دور بود وبچه شیر خشکی شد خودم هم هنوز دارو مصرف میکنم
میگن بد نیست اما خیلی شلوغه اگ نزدیک بیمارستانی خوبه بری اونجا مزیت خوبش برای تامین اجتماعی هست ک همش رایگان میافته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.