خانما کیست شکلاتی ۳ سانتی خطرناکه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

نشنیدم من تاحالا

و حامله شدم ولی سقط شد باید دوماه دیگ دوباره اقدام کنم
اگ قصد بارداری داری باید پیگیر باشی

سلام عزیزم منم دارم همین کیست الان ۳ سال دکتر میرم چون فعلا بچه ندارم عمل نکردم بعد برای من بود ۸ سانت الان شده ۵ سانت برای شما باز خوبه عزیزم ولی باید پیگیر باشی

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته نهم بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری