به نظر منم کع زیاد خودتو درگیر تکون و حرکت نی نی نکن بعضی وقتا خسته هس بعضی وقتا خوابه بعضی وقتا هم خودت سرپایی یا تحرک داری حرکت نی نی رو نمیفهمی ..مهم اینه که بعد هر وعده غذایی حرکت خوب داشته باشه ..من که اصلا حرکاتشو نمیشمرم ولی حواسم هس که حرکت داشته باشه
میگن مثلا از صبح تا ظهر
یا از ظهر تا شب یا شب تا صبحی هیییچچچ تکونی نداشته باشه باید چک بشه
ولی مثلا یه تکون اساسی
یا یه لرزش خودشم تکون حسابه
چون هرچی بزرگ تر میشه جاش کوچیک تر میشه تکوناشم کمتر میشن
یا اگه درد و انقباضم داشته باشی باز کمتر تکون میخوره
دکتر ب من کف از دوساعت بیشتر شد باید نگران شی چون بچه بیشتر ازون نمیخوابه شمام توجه کن ببین چقد گذشته یه چی شیرین بخور دراز بکش ب چپ چندتا نفس عمیقم بکش
ممکنه خواب باشه
یا شما درحال حرکت و کارین متوجه حرکتش نشدین
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.