۷ پاسخ

یک لایه نازک

زیردکمه آستین بلند با شلوار جوراب دار

من خوزستانم اوایل استین کوتاه و شلوار میپوشوندم احساس کردم زیاد عطسه میکنه چون کولر روشنه استین بلند با شلوار

بستگی به آب و هوای شهرت داره. من شمالم یکمی هوا خنک شده. زیردکمه آستین کوتاه و شلوار مانتویی هم روشون

یدونه رکابی با آستین بلند و شلوار ،شبا هم جوراب چون تبریز واقعآ سرده

تا الان یه تاپ با یه لباس استین دار
ظهری خابید بعدش دیدم کل پشتش عرق کرده دلم سوخت زبونم نداره بگه گرمه

الان یه تیشرت استین کوتاه پوشیدم فقط

شبا که خنک تره بلوز استین بلند و شلوار روزا که گرم تره بلوز استین کوتاه

سوال های مرتبط