۸ پاسخ

انشالله ک به سلامتی زایمان کنی عزیز❤️

به سلامتی باشه❤️

بسلامتی ایشالا

ان شاء الله ک زايمان راحتی داشته باشی

نترس عزیرم منم مثل تو می‌ترسیدم آمادگی زایمان نداشتم ولی تو طول روند دردام ک فول بشم همش آیت الکرسی خوندم زیر لب تا اروم بشم
بعد این‌که تا درد گرفت نفس عمیق بکش از دماغ از دهن فوت کن انگار ک داری شمع فوت میکنی.
من با همین مدل نفس کشیدن دردام خوب کنترل میکردم تا 5 سانت

انشالله ب سلامتی باشه عزیزم ❤️
کی باشه نوبت ما بشه🥺😍

انشالله راحت راحت زایمان کنی

حق این روزای قشنگ نی نیتو سعری بغل بگیری

سوال های مرتبط