خانوما کسی میدونه اینا چیه دور دهن بچم زده

تصویر
۵ پاسخ

آفت هست و منشا قارچی داره چون بچه ها تو این سن همه چیو میبرن داخل دهنشون درمانش قطره نیستاتین ه
ولی سر خود دارو نده حتما ببر دکتر دقیق بررسی کنه

فک کنم برفکه
قطره نیستاتین خوبه

به نظرم برفکه

افت زده انگار

برفک زده فکر کنم.شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط