وااای خدایا حواست کجا بود اخه ب این روز افتاده خدایا😭اون بچه الان داره عذاب میکشه خدا نکشتت
تورو خدا خوب بشور و خوووب خشکش کن گناااه داره
سودوکرم بزن لایه کلف و زخیم مرتب
عزیزم. خوب نشستی پشتشو؟؟ چقدر بد سوخته. چرااینطوری شده
وای ببر دکتر
الان اینجا بین باسنش
یا گشاله رانش؟؟
صبر نکن ببر دکتر هرچی میخاد بده. چرا اینجوری شده؟
کالاندولا بزن خوب میشه
.تو حموم با شامپو بچه بشورش
وای بیچاره ببرش حمام
کلا بزار باز باشه . پماد ریکاو و تریا ان ان براش بزن . چند روزه اینطوریه ؟ سریع ببر دکنر بچرو
حتما ببر دکتر عزیزم سرخود هیچ پمادی استفاده نکن براش
حتما ببرید دکتر حتما
پماد سوختگی وی کر بزن عالیه
فقط ببر دکتررسریع
کالاندولا یا زینک زیاد بزن،چرا انقد صبر کردی تا اینجوری بشه؟؟یه ذره میبینی التهابش داره زیاد میشه پیگیری کن،دختره از الان دستگاه تناسلیش مشکل دار بشه بعدها پر از عفونته یه سره
مگه مرتب پاهاش نمیشوری؟
پماد سوختگی و التهاب فیروز یا کالاندولا بزن پوشکشم نکن
ببرش حموم اب حموم خوبه بعدش بیشتر بازش بزار گناه دارن بچها زبون ندارن
فکر کنم قارچه
چی دادی خورده حساسیت داشته بهش
چی دادی خورده؟؟؟
کالاندولا اصلی بزن
وااای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.