۱ پاسخ

پسر منم اعتصاب شیرکرده همینجوره توبیداری اصلا نمیخوره باید خواب باشه خوابشم کم و سبک از گرسنگی گریه میکنه ولی تانخوابه نمبخوره شیر

سوال های مرتبط