۳ پاسخ

نه خدا مواظب نی نی هامون هست🥹منم تو هفته ده یه ترس شدید داشتم خدارو شکر چیزی نشد😍گرفتگی و انقباض ولی تا دو روز داشتم

نه عزیزم نگران نباش

نه گلم استزس نگیر

سوال های مرتبط