خب مجبوری مگه چشم داری عزیزم باید سه میگیرفتی
نه ۳ یا ۴ ببند
کوچیکه
مگ حتما باید چسبا ب هم برسه
بچه داغون میشه بابا
وااا شیش کیلو ونیم دو میبندی🙄
من ۳ مولفیکس میبندم
اگه پاشو اذیت نمیکنه اشکال نداره ولی دیگه باید سایز 3ببندی که راحتتر باشه
کوچیک نیست براش من دوماهگی شش بود براش سه میبستم
به جثه اش بستگی داره اگه خط نمیندازه و اوکیه خب خوبه
سایز دو مای بیبی؟؟؟خیلی کوچیکه که من چهار میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.