۱۰ پاسخ

خب مجبوری مگه چشم داری عزیزم باید سه میگیرفتی

نه ۳ یا ۴ ببند

کوچیکه

مگ حتما باید چسبا ب هم برسه
بچه داغون میشه بابا

وااا شیش کیلو ونیم دو میبندی🙄

من ۳ مولفیکس میبندم

اگه پاشو اذیت نمیکنه اشکال نداره ولی دیگه باید سایز 3ببندی که راحتتر باشه

کوچیک نیست براش من دوماهگی شش بود براش سه میبستم

به جثه اش بستگی داره اگه خط نمیندازه و اوکیه خب خوبه

سایز دو مای بیبی؟؟؟خیلی کوچیکه که من چهار میبندم

سوال های مرتبط