۵ پاسخ

من دو میبندم

سایز ۴ متوسط مای بیبی

شماره ۳کوچک بخر برا۵تا۹کیلوه

الان نزدیک ۴ ماهشه سایز ۳
ولی احساس میکنم کوچیک شده رو پاش رد میندازه

من دو میبندم
به نوشته هاش توجه نکن یه دونه امتحان کن اگ بزرگ نبود سه ببند

سوال های مرتبط

مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی