کوچیک شده؟ سه مای بیبی میبندم برم چهار یعنی؟

تصویر
۹ پاسخ

سایز 4 بگیر عزیزم
پسر من شش و نیم کیلوعه باید چهار بزنم واسش

من یه تاپیک راجب پوشک کوچیک گذاشتم ببینش

ن منم اینجور میشه ولی هنوز دو میزارم

به نظرم بد میبندی، کش نباید اون قسمت رون بمونه

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

من هنوز سه میبندم

بد داری میبندی عزیزم

محکم نبسته بودی؟الان واسه چهار زود نیست؟

چند کیلوعه مگه بچتون؟؟

سوال های مرتبط