۱۰ پاسخ

فک میکنم سفت میبندیش،وقتی هم پوشک کردی دست کن توی اطراف کش مای بیبی ازادترش کن وگرنه سه ماهگی سایز سه وساپورت میکنه

همون سایز سه خوبه کش داخلش قیچی کن از وسط دیگه رد نمیندازه سایز چهار بزرگه هم یکم جیش کنه میاد پایین

بچه من دو ماهه ۴ میبندم ، قبلا ۳ میبستم جای کش مولفیکس رد مینداخت قرمز شده بود ، الان راحته ، برون ریزی هم نداره مدفوع و ادرار

من دو ماهه سایز 4 میبندم وقتی پای بچه رو اذیت میکنه چاره چیه

خیلی سفت مایبیبی شو نمیبندی؟ سایز ۳ تا ۱۰ کیلو رو ساپورت میکنه

چند کیلو بچت؟ اگه شش به بالاس چهار ببند

پسر منم ۳ میبندم میگن بزرگ می‌بندی باعث پرانتزی شدن پای بچه میشه همینطوری هم رد میفته میترسم بزرگتر ببندم براش با حرف بقیه🤦🏻‍♀️😑

اگه پی پی شم میزنه بیرون عوضش کن . چاره چیه سایز ۳ونیم نداریم ک؟؟؟
مای بیبی۴ نسبت به مولفیکس۴ کوچیک تره

کوچیک شده ۴ ببند

اره چهار ببند پوست پاش کنده شده

سوال های مرتبط