۱۱ پاسخ

من دخترم از وقتي ٧ كيلو شد ٤ ميبندم ٣ كوچيكه

کانفی سایز ۴ کوچکتر از بقیه هس

همیشه مولفیکس بخر

پسرم ۸من گیج ۳میبستم خاک نشه بهم اه حالم از گیج بازیام بهم میخوره

پوشک مولفیکس ۴ بزرگه یا سایز ۴ مای بیبی بخر یا شورتی مای بی بی سایزشون بهتره

من ۶و ۸۰۰ خیلی وقته ۴ می‌بندم باید راحت باشه تنگش باشه پاهاشو می‌بره گناه دارن طفلیا

مولفکس

چهار ببم کوچیکتر از مای بیبیه

من پسرم 8 کیلو پنج می‌بندم براش
دخترم هفت کیلو چهار میبندم

من از 6500سایز 4می بندم

من که بچم ۶/۵ کیلوعه از دیروز دارم ۴ می‌بندم
شما باید از قبلنا ۴ میبستی

سوال های مرتبط