من دخترم از وقتي ٧ كيلو شد ٤ ميبندم ٣ كوچيكه
کانفی سایز ۴ کوچکتر از بقیه هس
همیشه مولفیکس بخر
پسرم ۸من گیج ۳میبستم خاک نشه بهم اه حالم از گیج بازیام بهم میخوره
پوشک مولفیکس ۴ بزرگه یا سایز ۴ مای بیبی بخر یا شورتی مای بی بی سایزشون بهتره
من ۶و ۸۰۰ خیلی وقته ۴ میبندم باید راحت باشه تنگش باشه پاهاشو میبره گناه دارن طفلیا
مولفکس
چهار ببم کوچیکتر از مای بیبیه
من پسرم 8 کیلو پنج میبندم براش
دخترم هفت کیلو چهار میبندم
من از 6500سایز 4می بندم
من که بچم ۶/۵ کیلوعه از دیروز دارم ۴ میبندم
شما باید از قبلنا ۴ میبستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.