منم ۳ میبندم دخترم ۷ کیلو و نیمه
من پسرم را از ۱۰روز پیش که وارد ۶ماه شده ۴ میبندم براش ..۳کوچیک بود جا میزاشت وپس میداد...بستگی به بچه داره بعضی بچه ها رون هاشون درشته
بستگی ب بچه داره من الان ۴ پلاس یا ۵ می ببندم چون چهار دور رونای بچمو میبرید
من هنوز ۲ میبندم روش نوشته تا ۸ کیلو برای مای بیبی
منم بعد عید سه میبندم چهار بزرگه
تا ی سالگی شماره ۳میبندم
منم سایز ۳ مای بی بی استفاده میکنم ۴ فعلا بزرگه یکبار ۴ استفاده کردم معذرت میخوام پی پی کرد پس زد
من ۳ میبندم،۴ کمی هنوز جا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.