۸ پاسخ

منم ۳ می‌بندم دخترم ۷ کیلو و نیمه

من پسرم را از ۱۰روز پیش که وارد ۶ماه شده ۴ میبندم براش ..۳کوچیک بود جا میزاشت وپس میداد...بستگی به بچه داره بعضی بچه ها رون هاشون درشته

بستگی ب بچه داره من الان ۴ پلاس یا ۵ می ببندم چون چهار دور رونای بچمو میبرید

من هنوز ۲ می‌بندم روش نوشته تا ۸ کیلو برای مای بیبی

منم بعد عید سه میبندم چهار بزرگه

تا ی سالگی شماره ۳میبندم

منم سایز ۳ مای بی بی استفاده میکنم ۴ فعلا بزرگه یکبار ۴ استفاده کردم معذرت میخوام پی پی کرد پس زد

من ۳ میبندم،۴ کمی هنوز جا داره

سوال های مرتبط