چرا اینجوری بستی
بیشتر نامرتبه تا بزرگ
چرا نامرتبه
چرا انقد نامرتب میبندی! 😨
لایه ی بالا رو به داخل تا بزن که اگر مای بی بی کثیف شد ، بیرون نریزه
اون کشسانی های کنار ران هم بیار بیرون
بد بستی و گرنه اوکیه
بد بستی عزیزم قشنگ ببند اوکیه فک کنم
منم دخترم 6200 وزنشه سایز سه میبندم رد نمیندازه
چرا انقد بد بستی؟؟
جدا از اینکه نامرتب بستی
سایز 4 کانال دار بزرگتر از 4 معمولیه
واسه پسر من 4 معمولی سایز ولی کانال دار بزرگه
دخترمنم سه براش کوچیک شده بود رد مینداخت قرمزم میشد 4بستم بزرگ بود ولی مجبور بودم چون 3خیلی اذیتش میکرد
نامرتب بستی عزیزم وگرنه بزرگ نیس.
قشنگ بالاشو تا بزن و دو تا چسبا رو مرتب بچسبون
عزیزم بچتون چن کیلو هس؟روی مای بی بی نوشته مثلا از ۶کیلیو تا ۹کیلو نگاه کن ببین 😘❤️
چرا اینقدر بد بستی؟
الان خیلی بدبستی چسبش باید بره رو اون قسمت نوار ابی رنگه
من همیشه اینجوری بود الان سایز متوسطاشو میگیرم خوبه مثلا الان ببم ۳متوسط کوچیک شده ۴بزرگه میخوام ۴متوسط بگیرم
چسب هاش چرا بهم نزدیک کردی چسبوندی
گناه داره بابا بهش فشار میاد
بد بستی الان
منم همین مشکل داشتم دیگ الان ۴ میبندم هانیز راضیم که شما ۳ هانیز بگیر تست کن تعداد کم داره خط نمیندازه هانیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.