۱۳ پاسخ

۶و نیم هست ۳ میبندم چهار گرفتم براش بزرگ بود

من ۴میبندم ۳ اذیت میشد

پسر من نزدیک هشت کیلوعع سه میبندم بزرگ پرانتزی میکنه مخصوصا پسر را

وزنش ۶۸۰۰ سایز سه مدل جدید میبندم تا یکی دو کیلو دیگم اضافه شه فک کنم سایزش خوبه براش زیادی فشار نده موقع چسب بستن تا رد نیوفته
وگرن سه های طرح جدید روش زده تا ده کیلو
البته اون ک نمیشه ولی خب تا ۸ کیلو رو جوابه

من هفت کیلو و نیمه ولی سه می‌بندم هنوز.سایز سه تا ۹کیلو جا داره

من مولفیکس سه میبندم... الآن ۸ کیلو شده

۳ مولفیکس‌ میبندم ۶۴۰۰

سه میبندم خوبه برای جدید و قدیمشم فعلا فرقی نداره

من چهار اوکیه راضیم

من ۴ میبندم قدیمی داشتم تموم شده ولی جدیدا هم اندازه کامل

پسر من 6 کیلوعه دو میبندم هنوز🫠

من هنوز 3 میبندم ولی کم کم باید 4 ببندم 6و 700 هست بچم

بچه من شیش و نیم هست
سایز دو میپوشم.، یک هم اندازه اش میشه

سوال های مرتبط