شاید باورتون نشه. من پسرم ۶ کیلوعه. ۴ میندازه 😐😐
من خیلی وقته ۴ میبندم
من 4 میبندم دیگ.۳ رو رونش بدجور رد مینداخت ۷کیلو هم نشده ولی رونش تپلیه. آراد خیلی لاغر و ضعیف بود از ۲سالگی من واسش ۴میبستم.
4.
منم 4 میبندم
من دخترم ۷۵۰۰ هست ۴ میبندم ۳ خیلی اذیتم بابا
من از ۷ کیلو شد ۴ میبندم ،
۲ تا بسته ۳ هم اضافه آوردم ولی دیگه نیستم اذیت میشد ۴ خیلی خوبه الان
۴ میبندم
من یکماهه ۴ میبندم وزنش ۸۳۰۰
من الان5مای بی بی
من ۳ مایبیبی جدید میبندم قدیمیا خیلی کوچیک بود
من از ۳ماهگی ۴میببندم
الان دیگ رو پاش رد کش خیلی عمیق فرو میره
انگاری براش کوچیکه
من خیلی وقته چهار میبنده
شش ماه و چند روزگی پسرم 8 و200 بود
سایز ۴ وقتی ۸ بود
من ۳ میبندم
عزیزم من الان واسه پسرم که ۹ کیلو شده ۴ میبندم
هربچه ای فرق میکنه
من چهار اولش احساس میکردم بزرگه چند بار بستم دیدم نه انگار خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.