من سایز۳میبندم ردمیندازه نمیدونم کوچیک شده
دختر من ۶.۷۰۰ وزنش هست تا الان سایز دو مای بی بی پوشک کردم که کوچیک شد واقعا بهش، حالا سایز دو هانیز میبندم خیلی بزرگتر و آزاد تره
من چهار مولفیکس میبندم چون پاهاش یکم تپل تر از بدنشه
من ۴ میبندم
۳ رد مینداخت
خوب منم 3میبندم ولی دک فک کنم تنگ شده
میخام 4بخرم واسش
من از چهار ماهگی سایز 4 میبندم
منم نمیدونم دخترم چند کیلوعه ۶کیلو باید باشه ۳میبندم منم حس میکنم کوچیکه رو پاهاش رد میندازه
بستگي به دور ران و كمر بچت داره، اگه از اونحاها كوچيك شده و جا ميندازه بايد يه سايز بزركتر ببندي
ولي ميتوني هم ٣ ببندي هم ٤
سایز ۴ میبندم کن
سايز ٣ جديد ماي بيبي خوبه قديمياش كوچيك تره
از مدل قدیمیا میبندی یا جدیداش؟
من جدیدارو میبندم راضیم
سایز ۲مای بی بی ۶تا۹ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.