۹ پاسخ

من هنوز 2 میبندم😢

منم 3 میبیدم ولی دیگه کوچیک شدخ

من 4 میبندم چون سه واقعا ردش میفتاد رو پاش

۳ سایز بزرگتر مای بیبی ببند ۶_۱۰ کیلو
چون فک میکنم ۴ بزرگش شه

من 4 میبندم

عزیزم بزاساس وزن دهی بچه باید براش پوشاک گرفت

بستگی داره به جثه وپایین بچه بعضیا درشتن ۳ بزاش،کوچیکه

منم 3

جدی؟منم سه جا میندازه

سوال های مرتبط