من هنوز 2 میبندم😢
منم 3 میبیدم ولی دیگه کوچیک شدخ
من 4 میبندم چون سه واقعا ردش میفتاد رو پاش
۳ سایز بزرگتر مای بیبی ببند ۶_۱۰ کیلو
چون فک میکنم ۴ بزرگش شه
من 4 میبندم
عزیزم بزاساس وزن دهی بچه باید براش پوشاک گرفت
بستگی داره به جثه وپایین بچه بعضیا درشتن ۳ بزاش،کوچیکه
منم 3
جدی؟منم سه جا میندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.