چندتا دکتر کرمان زیرمیزی نمیگیرن
مهدوی، جیهونی، ابراهیمی و شمس الدینی و چند نفر دیگه
از من سز دومم بازم میگیره
من سزارین دوم بودم دکتر 8تومن گرفت تازه بیمارستان دولتیم بودم 12 تومن هم هزینه بیمارستان و اتاق خصوصی و پمپ درد کلا 20تومنی شد،مثلا بهش میگن بیمارستان دولتی، من پسرم اختیاری سزارین کردم 4سال پیش شد 20 تومن بیمارستان خصوصی
دکتر من میگه دست مزد منه بیمارستان به ما مبلغ ناچیز میده
موندم چرا همتون دکتراتون زیر میزی میگیرن. دکتر من اصلا اینطوری نیست فقط پنج تومن هزینه عمل میگیره اونم توی بیمارستان.سزارین اختیاری هم هستم😐 کلا برام ده میوفته
نه گلم
اونا اینو حق خودشون میدونن، اکثرا چه سز اجباری باشی چه اختیاری ، چه طبیعی میگیرن
چه اختیاری بشی چه اجباری چه طبیعی دکترخودت بخاد بیادبالاسرت بایدزیرمیزی بدی که عملت کنه
نه جعلی نمیشه که اونجا فقط دکتر خودت ک بالای سرت نیست زایشگاه مسئول داره اونا فقط تایید کنن اورژانسی میشه در غیر این صورت دکتر نمیتونه کاری کنه...
کارت هدیه میگیرن و سزارین اختیاری انجام میدن
زیرمیزی هر دکتر فرق میکنه دکتر من ۱۵ تومن گرفت با اینکه من سزارین اجباری بودم بچه بریچ بود
برای من ۲۰ گرفت هزینه بیمارستان هم با بیمه ام ی شب ۱۵ دادم با داروهای ک گرفتم کلا شد ۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.