عزیزم آلرژن هارو فقط تست بگیر الان نیاز نیست اونقدر ماده به ماده
من فقط دوهفته اولی رو تست کردم
الان هرچی میدم بدون تسته خداروشکر هم هیچی نشده
زیاد حساس نباش فقط سعی کن مثل ادویه گوجه توت فرنگی اینا حساسیت زان اینارو با تست بده
عزیزم منم سر بچه اولم تست نمیگرفتم میگفتم مگه قدیمیا تست میگرفتند اینم جدید مد شده ولی دوسال بعدش خودش نشان داد از این دکتر به اون دکتر
ولی این دومی تست کردم بردم دکتر اون تست گرفتش
منم زیاد تستی نبود فقط توت فرنگی مثلا ی کوچولو دادم تست گرفتم واقعا وحشتناک واکنش داد
منم اصلا تست حساسیت نگرفتم سخت بگیری سخت میگذره
ولی من دونه به دونه تست میگیرم هر کدوم سه روز 😉
من تست گرفتم و الان دیگه همه چیز میتونم بدم
بجز حبوبات ک کامل هنوز تست نگرفتم
من اصلا تست نكردم چيزي و اينطور باشه نميشه چيزي بخوره كه
شايدم كار ما اشتباهه ولي واقعا نميدونم
منم والا هیچ وقت تست نگرفتم همچی میدم بهش
منم دیگه تست نمیگیرم از هشت ماه
هرچیزی شک داری رو کم بده برای اولین بار
دیگه بزرگ شدن
منم خسته شدم
حساسیت داره
هم به گرمیجات هم به پرتئین گاوی
تا یه چیزی با طبع گرم میدم یا زیر چشاش کبوده یا بدنش خشکی میزنه و دونه ریز میشه
منم اصلااا تست نگرفتم
ماکه هیچیو تست نگرفتیم😂
من که تست نگرفتم مگه قدیمی ها تست میگرفتن بیخیال بابا
😂😂من ک تست نگرفتم
منم یه چند تا خوراکی تست گرفتم دیگه نگرفتم دو سه ساله هی میگن تست بگیرید قبلا اینجوری نبود..من از اول همه چی دادم
اگر زمینه حساسیت نداره تست نگیر بده بخوره بچه
راستش منم تست نگرفتم
من که نه دخترمو ن پسرمو هیچ کدوم این کارارو نکردم
از اول همه چی بهشون میدادم
حوصله داریا.هیچی رو تست نگرفتم.هر چیزی میدم به بچم.البته به شرط اینکه مضر نباشه.
تا حالا هم هیچی نشده خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.