یادمه وقتی من وارد دانشگاه شدم یه خانومی با ما همکلاس بود ۳۵ سالش بود
خیلیا تو سن بالاتر میرن چ اشکال داره
طرف تو سن ۴۰سالگی شروع کرده برلی پزشکی دل و حوصله شو داری چرا که نه
۳۵سال مگه چشه چ ایرادی داره
من ترم۲ حقوقم
من خواهرم فوق لیسانس ادبیات بود
۳۵سالگی رفت وکالت خوند و آزمون داد و وووو
الان وکیل هست
من قصد دارم امسال ارشد شرکت کنم به امید خدا با ۳۵سال
من دانشگاه نمیرم ولی دارم برا ازمون میخونم بنظر من سن زیاد مهم نیس ولی اینکه درس و دانشگاه خوندنش بیارزه مثلا یه رشته که براتون سودمند باشه پولساز یا حداقل اعبار سازی کنه وگرنه وقت تلف کردنه بنظرم
یکی از فامیل هامون با ۴۰ سال روانشناسی خوند
من در آستانه سی سالگیم ترم پنجم
من ۳۶ سالگی رفتم علمی کاربردی حسابداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.