شیرخشک چی میدید به نوزادتون ؟ راضی هستید؟

۷ پاسخ

من روزی دوبار نان میدم راضیم

ببلاک میدم راضیم

نان اپتی پرو

اپتامیل.خوبه

اپتامیل میدم

رفلاکس داره نان ای ار میدم تا الان که خوب بوده

نان میدم.نه دل درد میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی