۵ پاسخ

اره بشرطی که خودت بری از بالا کوه بچینی بیاری دم کنی😁

آره عزیزم .همراه رژیم .
زیادی هم باعث افت قند میشه .روزی یکی دوبار

باعث کم خونی میشه نخور

اره ب شدت ب شرطی ک درکنارش رژیمم داشته باشی

اری.

سوال های مرتبط

مامان دلبر کوچک من🩵 مامان دلبر کوچک من🩵 ۲ سالگی
مامان یسرا🖤محمد🩵 مامان یسرا🖤محمد🩵 ۲ سالگی