۱۰ پاسخ

عزیزم دکتر به من گفت پایان ۶ ماه کمکی رو شروع کن

من از ۴۰ روزگی به پسرم همه چی میدادم از دادن منظورم این نیست یه ظرف پر میکردم نه یه انگشت میزدم تو غذاها میوه هر چیزی بهش میدادم الان برای دخترمم همین کارو میکنم پسرم همه چی میخوره انشاءالله دخترمم همینجوری بشه

والا من هنو ی ماه.نشده همچی بش دادم درحد چشیدن الان بچم 9ماهشه همچی میخوره ودوس داره بخصوص ماهی

پرتقال اصلانده

عزیزم اب میوه قند بالایی داره که اصلا برا بچه خوب نیست کمکی هم اصلا شروعش با میوه نیس با فرنی و حریره رو ایناس

من از ۴ماهگی حریره رو شروع میکنم برای بچه هام تا ۶ماهگی که همه چیز میخورن دیگه

ما تو۴ماهگی بهش غذا و آب هندونه دادیم پرتقال هم دادیم عزیزم

میوه های مجاز میتونی بدی اونم اگه دکتر اجازه بده
هندونه و پرتقال خیلی زوده
پرتقال برای یک سال ب بعده
هندونه هم ده یا نه ماه
بعدشم هنوز زوده
اگه بچه آت نرماله همچیز زود شروع نکن. بزار شش ماهگی

من پنج ماهگی در حد طعم سیب فقط امتحان کردم هندونه ام ک حساسیت زاس ندی بهتره

عزیزم غذا دادن تو چهارماهگی به تشخیص دکتر برای بچه هایی هست ک خوب وزن نمیگیرن 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط