۷ پاسخ

من ب دکترش گفتم نزاشت بدم گفت واسه بچه هاییه که سوتغذیه دارن خیلی لاغرن ..۱۰ ماهگی ۸۳۰۰ بود ...برا شما چندکیلوعه؟

دکتر نوشت حوصله نداشتم بدم🫠🥴

من دادم نتیجه ای ندیدم

من اسمشو زیاد شنیدم خیلی از مامانای گهواره هم ج گرفتن و میگفتن خیلی خ

چجوری باید مصرف کنی

من اولین بار اسمش میشنوم

من ندیدم تا حالا دکتر داده؟؟

سوال های مرتبط