ربطی ب کمکی نداره کساییم دیدم ک شیر مادر میخورن و رفلاکس دارن
بله ممکنه.اما این رفلاکس نیست.رفلاکس بصورت جهشی؛کاملا شیره یعنی پنیری نیست و حجم بالایی داره و در روز زیاداتفاق میوفته.اون یه مقدار پنیری طبیعیع توهمه نوزادا وقتی پرخوری میکنن هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.