۲ پاسخ

ربطی ب کمکی نداره کساییم دیدم ک شیر مادر میخورن و رفلاکس دارن

بله ممکنه.اما این رفلاکس نیست.رفلاکس بصورت جهشی؛کاملا شیره یعنی پنیری نیست و حجم بالایی داره و در روز زیاداتفاق میوفته.اون یه مقدار پنیری طبیعیع توهمه نوزادا وقتی پرخوری میکنن هست

سوال های مرتبط