۱۰ پاسخ

من میترسم از اینکه خدایی نکرده باعث رنجش دخترم بشم ۳سالشه میترسم نتونم مادر خوبی باشم برای دوتاشون

از استرست هست گلم،طبیعیه

این ترس و دلهره دلیلش اینه که زایپان طبیعی هستیم از ترسش میترسیم

من دوشنبه نوبت سزارین دارم استرس اتاق عمل و خاطره بده زایمان اولم و دارم ولی برای دیدن بچم‌ ثانیه شماری میکنم و از ذوق اصلا خوابم نمیبره شبا

۶روز دیگه تاریخ زایمانمه ولی حالم عجیبه
استرس تموم وجودمو گرفته
حس میکنم قراره یچیزی رو ازم بگیرن
چه کنم که اولو اخر بلاخره باید زایمان کنم نمیشه تا ابد تو شکمم واسه خودم نگهش دارم که 🩵🥹🤰
انشالله هممون بخوشی وسلامتی بگذرونیم این مرحله رو

منم اینجوریم یه ترس عجیبی دارم نمیتونم خودم رو تو نقش جدید تصور کنم

طبیعی هستی عزیزم؟

منم همینم ، دلم میخواد طولانی تر بشه بارداریم نمیتونم خودمو تو نقش مادر تصور کنم ، ولی میگن بعد به دنیا اومدن بچه مهرش به دلت میشینه اصن دیگه به هیچ چیز دیگه فکر نمیکنی🙁

منم سه روز مونده ب زایمان و همچین حسی رو دارم و حس ترس ناراحتی استرس همش انگار زبونم لال منتظر ی اتفاق بدی ام هر چقد میخوام خودمو آروم کنه نمیشه انگار البته دو تا تجربه تلخ داشتم نمیدونم شایدم بخاطر اون تجربه هاس

منم اینجوریم،هفته بعدم زایمانمه

سوال های مرتبط