چرا دعوا شرایطش هست بیار
بیار بیار😂
دلت بخواد و مشکل نازایی نداشته باشی که چیز خوبیه من از خدامه یه بچه دیگه اگر خدا حسرتش به دلم نذاره چند ماهه اقدامم ولی خبری نیس
بچه بیاری ک چی بشه شرایطشم نداری
شوهرتو ببین دیگه باید پشیمون بشی
قیمت پوشک و نبود شیر خشک و گرونی دارو و کمبودش ببین . بعد دیگه دلت نمیخواد
حالا فعلا دست نگهدار ..😁
برو سوپرمارکت خودت پشیمون میشی
بخدا منم هوس بچه کوچیک کردم الانم وقتشه ولی متاسفانه گرونی نمیذاره اقدام کنم میترسم از آینده از اینکه شرمنده شم البته میدونم خداروزی رسونه ولی بازم کاش کاش شرایط مادی فقط یکم بهتر میشد اقداممیکردم اصلا دوس ندارم پسرم تنها باشه من خودمم فقط یه بچه داشته باشم
کولیک شب بیداری تب واکسن تب شدید استفراغ
پوشک گرون
رفلاکس
شیرخشک مخصوص نایاب
بازم بگم؟؟
یکی داری بیار منم شرایطشونداشتمولی خداکمک کرد
چند تا بچه داری؟؟
منم دعوا کنید
جدیدا بچه کوچیک میبینم از خود بی خود میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.