۱۲ پاسخ

اره بزن من زدم زود خوب شد

هر روز صورتشو بشور گردنشم یه دست بکش

این پودر کرمش هست به نام کرم تالک فیروز خیلی خوبه

بریز رو دست خودت بعدش بزن ب گردنش تا گردی ک داره نره تو نفسش خوب نیس

اره من داشتم میزوم شیرمو روش میدوختم زود خوب میشد

کرم سوختگی کالاندولا بزن

روغن بچه بزن

پودر منسوخ شده ، پماد آ د ، یا Nappy cream آردن رو امتحان کن

من در طی روز چندبار صورتشو که می‌شورم دستم خیس دور گردنشم میکشم که عرق سوز نشه

فقط اد بزن خیلی خوبه.

دختر منم تپلی همینجور کن هر صبح گردنش می‌شورم خشک میکنم کاندولا میزنم خیلی بهترر

عزیزم پودربچه باعث تحریک پذیری پوست میشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی