سلام خانوما این دو روزه سوزش معده شدید دارم دلیلش چیه؟

۴ پاسخ

منکه ازاولش داشتم ودارم چی😫😫هیچی نمیتونم بخورم اذیت میشم همش گریه اس کارم

منم تازه اینجوری شدم🥲🥲

واای نگوو منم چند وقته اینجوری شدم 😮‍💨

طبیعیه عزیزم اسید معدت میزنه بالا چون معده ت تو فشاره، بدترم میشه تازه😐😄

سوال های مرتبط

مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری