پیش فعالی میاره هم خودت اذیت میشی هم بچه
بمن گفتن نخور
منم نخوردم
میگنخوبه اصلانم پیش فعال نمیشه عمم و مامانم و همه خوردن
من خالم بهم گفت سه ماهه اول بخورم چون خودش خورده بود و می گفت بچه باهوش میشه و خداییم بچه هاش خیلی باهوشن منم خوردم ولی میگم بیشتر از سه ماهه باعث بیش فعالی میشه
ولی به نظر من بچه هایی ک بیش فعالن خیلی باهوشن
خوبه ولی بیش فعالی میاره
درصورتی خوبه ک فولیک اسید نخوری، وقتی همزمان باهم مصرف بشن باعث بیش فعالی میشه..
قدیما میخوردن چون قرص و مکمل نبود
فقط ماه سوم من بارداری اول خوردم بچم خیلی باهوشه بارداری دومم خودردم فقط ماه سوم باید خورد
میگن خوبه دیگه نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.