اون چون کوچیک زود خستع میشه خوابش میبره اگر سینه به زور از دهنش بکشی بیرون سقف دهنش شل میشه موقع شیر خوردن صدا میده دهنش
خودش سیر بشه ول میکنه تا ۱۰ روز یا ۲۰ روز اول اگر اشتباه نکنم هر دوساعت باید شیر بخوره ک قندش نیوفته
خوابش میبره زیر سینه؟اگه خوابش میبره سیرش میکنه.ولی کلا تا یه مدت همینه عزیزم.چون فک ضعیف دارن نمیتونن مک بزنن زیاد .زود خسته میشن.خواب میرن ولی سیر نشدن.باید بهش فرصت بدی. بذار مک بزنه تا شیرت هم زیاد بشه.فک اونم قوی بشه.شیرت که راه افتاد.دو ساعت یا 1.5 ساعت یه بار بهش شیر بده
چن دقیقه حدودا میشه
هر دوساعت نهایت ۲۰ دقیقه باید. زیر سینه باشه
بیشتر از این مقدار پرخوری میکنن
مبتلا به رفلاکس و کولیک میشن
شیر خوردن بچه دردناک نیست؟
سیر بشه خودش ول میکنه اون الان کوچولوعه نمیتونه خوب بخوره گرسنشه اگه میتونی شیرتو بدوش با قطره چکون بهش بده سیربشه
سیر شه خودش شل میشه ول میکنه باید صبور باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.