من بچه اولم ۲۵ روز زودتر دنیا اومد تین یکی و نمیدونم🫠😂
من پسراولم از تاریخ انتی ۳روز زودتر بود دومی یک روز زودتر
من دختر اولم ۸ روز دختر دومم ۴ روز زودتر اومد
خدانکنه
نه برای من اولی چهل هفته با آمپول فشار اومد دومی هم دقیق چهل هفته اما با دردی که خودش گرفت اومد اینم خدا بخیر کنه
جنسیتش چیه؟
مک اولی دختر بود و ۴۰ هفته بدون درد و با آمپول فشار زایمان کردم
اما دومی پسره دکترم میگه پسرا زودتر بدنیا میان و احتمال دفع مکونیوم توشون بیشتره
سوال منم هست ...بچه اولم ۴۰هفته کامل بودم وطبیعی زایمان کردم اونم با آمپول فشار خداگنه این یکی زودتر بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.