خانوما من همش شکمم سرده علتش چیه؟ بد نیست ؟

۵ پاسخ

منم حتی تو اوج گرما انگار به جا بچه یخ تو شکمم دارم 😑

منم شکمم همیشه سرده حتی وقتی لباس گرمم میپوشم، نمیدونم علتش چیه

یه شال نازک بپیچ دور کمرت همیشه

منم اینجوریم فکر نکنم بد باشه

جنسیت بچتون چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری