۶ پاسخ

منکه دخترم کارتون نگا میکنه

من میزارمش ساکت میشه نمیدونستم ضرر داره

زیر دو سال ممنوعه

خب معلومه که داره مگه نمیدونید برای زیر دوسال ممنوعه

چرا خیلی ضرر داره اصلا گوشی تلویزیون نزار ببینه هم چشماش ضعیف میشه هم دور حرف میاد دیدم ک‌میگما

داره عزیزم
ولی منم حریف دخترم نمیشم
هرکاری میکنم تلویزیون پیدا میکنه

سوال های مرتبط