برا پسر من راحت بود. هر چهار ساعت پاراکید دادم فقط یه بار حوالی ساعت ۳ ظهر وقتی هنوز وقت شربتش نرسیده بود خیلی بی قرار شد و پاهاش درد می کرد. فقط هم یه بار شب اول تب خفیف کرد. دکتر پسرم میگه چون پاراکید غلیظ همون ۱.۵ برابر وزن کافیه ولی انگار هر دکتری یه نظری داره.
برا پسر منم سخت بود مدام تب داشت ..اذیت شد انشالله ک اسون باشه برا بچه شما
دوتا پا میزنن والا خواهر زادم زد سخت بود
هر بچه ای یجوره
به من گفتن ۲ و۴و۶ عین همن، تکرار میشه مرتب فقط
چون بچه های منم راحت بودن سر همشون
دو برابر وزنش به قطره
سلام
برا بچه من نسبت به واکسن دوماهگی آسون تر گذشت
پای راست و چپ و قطره خوراکی
پاراکید دو برابر وزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.