۴ پاسخ

چای زنجبیل با نبات بخور.
وقتای ک میبینی حالت خوب نیست و معده ات سردیش شده ی کوچولو نبات بذار تو دهنت. عرق نعنا هم زیاد نخور

یدونه خرما بخور

وای منم همین مدلی بودم کاچی خوردم یکم بهترم

یه کم عرق نعنا یا نبات داغ بخور در حد یه قلوپ

سوال های مرتبط