منم ۲۵ روزه دارم
بله منم چند روز نداشتم آب بود فقط باز شروع شد
تا ۴۰ روز ادامه داره
تاچهل روزطبیعیه
من 51روزپریودشدم
تا۴۰روز طبیعی
برا منم هنوز تموم نشده یه روز اصلا نمیاد روز بعدش میاد کلافه شدم زود تموم میشد هنوز بخیه هامم کامل نیوفتاده
اره تا۴۰روز داری
برای منم هی کم و زیاد میشه. خیلی اذیت کننده س
اره عزیزم تا۴۰ روزم و بیشتر ممکنه ادامه داشته باشه
خون ریزی گاهی، گاهی هم لکه بینی
گاهی هم ممکنه یک روز دو روز چیزی نیاد بعدش بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.