۵ پاسخ

اره لکه بینی طبیعی تا تا ۴۰ روز داری .

اره عزیزم طبیعیه...وقتی جوش خورد خودش بخیه ها میافته نیاز نیست کاری انجام بدهی

ماله من نزدیکه دوماهه

اره تازه بیشترم میباشه

مال منم هنو نیوفتاده ۳۶روزه

سوال های مرتبط