من هیچ تیکه ای
همشو جدا جدا خریدم چون بعضی چیزاش حس میکنم بی استفاده است
۱۳تیک مارک دانالو خوبه من گرفتم همش کاربردیه
دوتا بلوز داره ی شلوار ی سرهمی ی زیر دکمه ی دورپیچ کلاه و دستکش و اروغ گیر ام داره
من پنج تیکه گرفتم
من ۵ و ۷ و ۱۹کرفتم فقط حرص میزنم😂
ممنونم از همگی❤️❤️
هر چند تیکه میخوایی بگیر ولی دانالو و نیلی و شرکتی بگیر
برند الکی نگیر
۱۳ تیکه نیلی خریدم من همه تیکه هاش کاربردی و خوبن
۱۹تیکه سایز۰برندچیکو گرفتم
سه دستم جدا تیکه ای گرفتم یکی سایز یکی دوتام صفر
من سرپسرم ۱۹تیکه گرفتم دانالوالانم ۱۹تیکه و همه اش کاربردیه چیز اضاف والکی نداره
من ۷تیکه خریدم
من یه ۱۳ تیکه گرفتم دو تا ۵ تیکه
۱۹ تیکه نخر خیلی از تیکه هاش الکیه و کاربرد نداره
۱۳ تیکه نیلی بخر، هم کیفیتش خیلی خوبه، هم تیکه هاش کاربردیه و پرت نداره
من ۱۳ نیلی گرفتم به نظرم کاربردی تره تا ۱۹ تکه
تیکه های بالاتر، اضافه زیاد دارن،
من اینا رو خریدم برای بیمارستان
من چندتا سه تیکه گرفتم بقیش بدرد نمیخوره
سلام من ۱۹تیکه گرفتم فک میکنم همه چیزشم استفاده میشه و کاربردیه
برا پسرم خالم براش 24 تیکه اورد خیلی چیزاش کاربرد نداشت یا از هرچیزی تکراری داشت واسه این یکی دونه دونه میخرم هرچیزی لازم باشه مانتویی بیشتر بگیر خیلی راحته سرهمی کمتر بگیر اگرم میگیری از سه به بعد بگیر صفرو یک خیلی خیلی زود کوچیک میشه
من برام فرقی نداره تعدادش مهم اینه دوستش داشته باشم
من 13 تیکه گرفتم
من یه ۷ تیکه گرفتم اما چون لباسش سرهمی بود ترسیدم بیمارستان گیر بده یه دونم جدا بادی و کلاه و شلوار و مانتویی ست گرفتم
من پنج تیکه گرفتم کاربردی خوبه
من خودم نگرفتم هیچی مامانم ۵تیکه خریده به نظرم تعدادبالانگیری تیکه بگیری بهتره
پنج تکه خوبه همش لازمه
من ی ۵ تیکه سایز یک گرفتم
با ۱۹ تیکه ۰تا۳
سلام مادرا کسی شده تاحالا دفع ویتامین بشه بستری شه
من پنج تیکه گرفتم تیکه های دیگه رو خودم خریدم
من ۱۳ تیکه گرفتم عزیزم
سلام من ۱۹ تیکه گرفتم فقط به خاطر نافبندی که داشت
۱۹ تکه همه چی داره.اگه ۵ تکه بخای بگیری باز باید چند دست دیگه بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.