۷ پاسخ

دو هفته درگیر بودیم هنوز سرفه دارع دخترم ولی تب شکر خدا تموم شد بچه ام یک کیلو وزن کم کرد دوبار دکتر بردم زیترومکس داد با دوتا اسپری دهانی دوتا قطره بینی و فکسوفنادین الهی هرچی زودتر جیگرگوشه ات خوب بشع

عزيزم براي تب شربت استامينوفن يا بوروفن هر ٤ ساعت نصف وزنش بده مثلاً ١٤ كيبو هست ٧ سي سي بده ( هر ٤ ساعت حتماً بده ) براي سرفه هم شربتهاي پلارژين كيدز يا كتوتيفن خوبه تا بخواي ببري دكتر اينكارا خيلي جوابه
دستمال پارچه اي خيس كن روي گردنش و پاهاش بزار
آويشن و عسل هم براي گلوش خوبه

کوریزانم خوبه

ببین یه پیاز بردار خلالی کن با سه لیوان آب بجوشون یه رب
بعد از صافی رد کن از داغی که افتاد توش عسل بریز بده بخوره
روزی دو سه بار اینو بده
معجزه میکنه دیگه نیاز به دکترم نیس
یکی از مامانا به من گفت انجام دادم عالی بود

برای دختر من شیاف و شربت استا جواب نبود اما با بروفن تبش کنترل شد

شیاف بزن براش

خدا شفا بده تب اش کنترل کنید
شیافت یا شربت استامینوفن کودکان دارید بهش بدید
تا فردا دکتر ببریش

سوال های مرتبط