شکمم چطوره تو پایان هفت ماهکی؟؟؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

منم تو پایان ۶ ماهگی هستم شکمم از رو مانتو اصلا مشخص نیس

چقدم بزرگ باشه از رو مانتو قشنگ معلوم نمیشه

من تاحالا توی بارداریم اصلا عکس نگرفتم
تازه این هفته میخوام برم عکس های بارداری بگیرم

منم همین اندازه م😉

برای منم انقدره

عالیه

برا منم همين قدره عزيزم پايان هفت ماهگيم

تصویر

خوبه عزیزم من احساس میکنم الان من انقده
همه بهم میگن زیادی شکمت بزرگه🥺

خیلی هم خوبع ولی شکم من روبه پایینه😑🤦🏻‍♀️

منم پایان هفت ماهگی هستم ولی شکمم بزرگتر هستش.همه بهم میگن انکار پا به ماه هستی

عالیه👌

سوال های مرتبط

عسلچه🥹❤🧿 عسلچه🥹❤🧿 قصد بارداری
مامان آیه مامان آیه ۱۰ ماهگی
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری