منم تو پایان ۶ ماهگی هستم شکمم از رو مانتو اصلا مشخص نیس
چقدم بزرگ باشه از رو مانتو قشنگ معلوم نمیشه
من تاحالا توی بارداریم اصلا عکس نگرفتم
تازه این هفته میخوام برم عکس های بارداری بگیرم
منم همین اندازه م😉
برای منم انقدره
عالیه
برا منم همين قدره عزيزم پايان هفت ماهگيم
خوبه عزیزم من احساس میکنم الان من انقده
همه بهم میگن زیادی شکمت بزرگه🥺
خیلی هم خوبع ولی شکم من روبه پایینه😑🤦🏻♀️
منم پایان هفت ماهگی هستم ولی شکمم بزرگتر هستش.همه بهم میگن انکار پا به ماه هستی
عالیه👌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.